måndag 10 september 2012

Några dagar sen...

...jag skrev nu.

Men det har sina anledningar. Jag har åkt på en ärkeförkylning och ryggskott.





 Datorn har inte varit varken första eller andra prio i helgen.

Det känns skittråkigt att inte kunna springa eller ens promenare när man är så förbaskat taggad.
Vi (jag och Baby) hade just startat ett sånt träningsprogram i Runkeeper. Bara ett enkelt program för nybörjare att ta sig från inget till att springa 5 km men ändå.

Så som sagt helgen har gått i sjukdomens och vilans tecken.

Nu till något mycket roligare. I fredags var det vägning och mätning...=)

Vikt : 118,3

Rumpa : 114cm
Midja : 109cm
Bröst : 121cm

Inte skitmycket, men ändå framsteg... är jag stolt? nöjd?? Som faan...=)
Om jag håller det tempot i viktnedgång så är jag ju vid min målvikt ett par veckor innan jul...
Nu är det ju inte det ända målet med min ändring av livsstil, utan jag ska ju hålla mej kvar på den vikten och fortsätta förbättra motion och hur min kropp mår. Triathlon lockar massor. Det skulle vara skitfränt att kunna genomföra en Ironman om några år. Är inte det något att skryta om så säg...=)

Idag blir en vilodag till för att kurera mej och förhoppningsvis kan man vara ute i spåret igen  om ett par dagar, kanske till och med i morgon...=)

Rock on










Inga kommentarer: