söndag 2 december 2012

Skitlänge sedan...

Ja, jag vet.

Det var skitlänge sedan jag skrev nått och jag ska bättra mig.
Jag håller på att utforma en mer utförlig plan för min träning/viktminskning.

En riktigt saftig käpp i hjulet är att jag när jag var ute och sprang för en tid sedan fick kraftiga hugg i bröstkorgen, såpass kraftiga att jag inte kunde stå rakt. Dom minska de sakta när jag stannade men kom tillbaka igen som en boomerang när jag började springa igen.

Så jag har varit hos läkaren och gjort ett EKG vilket inte var några problem med men han ville inte ta det säkra för det osäkra så han skickade en remiss till sjukhuset om att jag ska få göra ett arbets-EKG dvs att jag gör ett EKG under tiden jag sitter och trampar på en tränigscykel.
Fram till jag har gjort det avrådde han mig å det bestämdaste att INTE springa.

Så nu är det promenader som gäller.

Alltså inte skitmycket skojiga nyheter på den här fronten.

F ö så verkar det som min kropp har förankrat sig på 118 kg +/- 1.

Återkommer när jag antingen har brytit bubblan och börjat gå ner i vikt igen eller när jag varit på sjukhuset.


Inga kommentarer: